فراموشی به شرط همقطاری دولت جوان جهادی با گفتمان امام و رهبری به جوانان میدان داد نه اصول نما، نه انقلابی نما و نه اصلاح طلب در هفته دولت باید به منتقدان دولت نیز تبریک بگوییم، زیرا رئیس ممنوع التصویر اصلاحات با عده‌ای از اصول نماها هم پیمان شدند و مدام مدعی می‌شوند دولت رئیسی […]

فراموشی به شرط همقطاری

دولت جوان جهادی با گفتمان امام و رهبری به جوانان میدان داد نه اصول نما، نه انقلابی نما و نه اصلاح طلب

در هفته دولت باید به منتقدان دولت نیز تبریک بگوییم، زیرا رئیس ممنوع التصویر اصلاحات با عده‌ای از اصول نماها هم پیمان شدند و مدام مدعی می‌شوند دولت رئیسی ضعیف‌ترین دولت پس از انقلاب است و یا می‌گویند مردم که برده نیستند، آدمی را سر کار بیاورید که بتواند کار کند.

آقایی که در فتنه ۸۸ کشور را به پرتگاه رسانده و با دشمنان نظام کاملا هماهنگ بود و هنوز بنیاد بارانی که متشکل از اصلاح طلبان و تدبیر و امیدی‌هاست را مدیریت می‌کند، هر روز مدعی ضعف دولت مردمی است. باید از او پرسید آیا آن زمانی که شما و همقطارانتان مقام داشتید، کشور گل و بلبل بود؟ شما و همقطارانتان هر کس که یک نقد می‌کرد را بی‌سواد و جهنمی می‌خواندید و در جمع می‌گفتید و شعار می‌دادید که نقد خوب است و حتی ائمه اطهار را باید نقد کرد ولی اگر نقدی از شما می‌کردند سر و صدا می‌کردید و منتقدین را بی‌سواد و جهنمی می‌نامیدید. چقدر پست و مقام خوب است که امروز اصول نما و انقلابی نما و اصلاح طلب با هم هماهنگ و همصدا شدند تا در هفته دولت، دولت مردمی و جهادی را ناکارآمد جلوه دهند، ولی دیدید که مقام معظم رهبری چگونه از دولتمردان در خصوص جوانان و اقدامات جهادی و مقابله با اشرافی‌گری تمجید کردند. مدیر کنار گذاشته شده دولت تدبیر و امید که مدعی می‌شود (وعده‌های دولت محقق نشده، زیرا نیروی متخصص ندارد)گویا خودش را به خواب زده، باید به او بگوییم آری دولت تحلیلگران بورس باز در دل خود ندارد که پشت میز کار خود بنشینند و بورس بازی کنند. فراموش کرده اند که دولت تدبیری کدخداجویشان همه ارکان ادارات تا آبدارچی ادارات را تغییر دادند ولی دولت مردمی سیزدهم با رفعت اسلامی پست و مقام مدیران باقیمانده از دولت قبل را تا زمانی که کارد را به استخوانش نرساندند نگرفت. یادمان هست که دولت تدبیری چقدر بدهکاری گذاشت که دولت جدید مجبور شد همه آن بدهی ها را پرداخت کند.

امروز افرادی دولت مظلوم دکتر رئیسی را ناکارآمد می‌خوانند و تلاش می‌کنند کشور را به پرتگاه برسانند که هیچ نقطه مثبتی در کارنامه خدمتی خود ندارند و تنها چیزی که در سوابق خود دارند، رانت خواری، سهم خواهی و فتنه انگیزی است. امروز افرادی که سابقه فعالیت در ‌فتنه ۸۸ و اغتشاشات بعد از آن را دارند زبان باز کرده‌اند و دم از ناکار آمدی نیروهای انقلابی می زنند. باید یادشان انداخت چه صدماتی در کشور به بار آورده اند. امروز پیوندی ناگسستنی بین اصول‌ نماها و انقلابی نما ها و اصلاح طلبان بدلی بوجود آمده و جا دارد این پیوند را تبریک بگوییم.

 

رضا تبیانیان – فعال رسانه ای و پیشکسوت مطبوعات