رئیس امور سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از دوگانه سوز نمودن ۷۵۵۵ خودرو خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، ازمجموع ۷۷۷۷ خودرو ثبت نامی، فرآیند دوگانه سوز ۷۵۵۵ خودرو انجام ونوبت‌دهی مابقی وسائط نقلیه صورت پذیرفته که به نوبت مراحل تبدیل عملیاتی اعمال […]

رئیس امور سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از دوگانه سوز نمودن ۷۵۵۵ خودرو خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، ازمجموع ۷۷۷۷ خودرو ثبت نامی، فرآیند دوگانه سوز ۷۵۵۵ خودرو انجام ونوبت‌دهی مابقی وسائط نقلیه صورت پذیرفته که به نوبت مراحل تبدیل عملیاتی اعمال خواهد شد.

شایان ذکر است طرح مذکور(تاکسی و وانت‌بار) ازمردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان در سراسر کشورواستان سمنان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.

هم اکنون ۵ مرکز در استان که شامل دو کارگاه درشاهرود و سه کارگاه در سمنان نسبت به فرآیند تبدیل ثبت نام شدگان اقدام نموده و متقاضیان احداث کارگاه ها در سایر نقاط استان می توانند با مراجعه به امور سی ان جی این شرکت واقع در منطقه شاهرود به این جهت مبادرت نمایند.

هم‌اکنون ۸۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و۴۲ باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی درمنطقه شاهرود به مردم خدمات می‌دهند که تا پایان سال جاری ۳ باب عرضه سی‌ان‌جی در دست احداث می باشد که عملیات عمرانی دو باب از این تعداد به اتمام رسیده است.

  • نویسنده : شاخص روز
  • منبع خبر : شاخص روز