دولت به دنبال اصلاح ساختارهای غلط، فرصت طلبان در حال تخریب دولت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی ترین قوانین در دنیاست و هیچ نیازی به بازبینی ندارد این یکی از حربه های جریان اصلاحات و تدبیر و امید است که هر از چند گاهی به آن متوسل میشوند تا بتوانند موج […]

 

دولت به دنبال اصلاح ساختارهای غلط، فرصت طلبان در حال تخریب دولت

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی ترین قوانین در دنیاست و هیچ نیازی به بازبینی ندارد این یکی از حربه های جریان اصلاحات و تدبیر و امید است که هر از چند گاهی به آن متوسل میشوند تا بتوانند موج سواری کرده و آراء مردمی را به سمت خود جذب کنند. جریانی که تفکر یک سویه دارد و تنها موافقین خود را بر حق دانسته و همواره مخالفین و منتقدین خود را با توهین و تحقیر در مورد عتاب و خطاب قرار داده و آنها را جهنمی و بی سواد می خواندند.

آری شما هستید که با این قانون اساسی مشکل دارید و تلاش دارید این قانون را باب میل خود تغییر دهید تا هر کاری که درخواست انجام دهید و نیازی نباشد به کسی پاسخگو باشید.

امروز به فضل الهی و با اراده آهنین مردم ایران زمین دولتی جهادی و مردمی در راس کار قرار گرفته و تلاش دارد تا با انجام اقدامات جهادی ساختارهای غلط را اصلاح کرده و زندگی و معیشت مردم را بهبود بخشد.

هرچند آسیب و صدماتی که از گذشته به این دولت به ارث رسیده به این راحتی ها قابل اصلاح نیست و به قول شاعر:

صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید

آری زمان زیادی لازم است تا ساختارهای غلط اصلاح شود و رویه های عدالت محورانه در جای‌جای دولت جاری و ساری گردد ولی امری شدنی است و در این مسیر همه باید دولت را کمک کنند. عده ای که مدام در حال تخریب دولت هستند باید بدانند با تخریب نمی توان ادعا کرد که میخواهیم کشور را بسازیم.

نمایندگانی که در طول سه سال گذشته عملکرد قابل قبولی ندارند تلاش دارند تا با شیوه های عوام فریبانه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی آراء مردم را به خود جذب کنند.

این ساختار نیز باید به گونه‌ای اصلاح شود چه نماینده بداند که وظیفه اش صرفاً قانون‌گذاری است و باید تلاش کند با وضع قوانین صحیح مشکلات کلان مملکت را حل و فصل نماید نه اینکه با دخالت در انتصابات و تلاش در جهت اعمال فشار به مدیران برای گماردن نیروهای مد نظر خود خیال خام خود برای انتخابات آتی رای جمع کند.

مردم ما امروز هوشیارند و دیگر فریب این اقدامات عوامفریبانه را نمی خورند مردم به خوبی می دانند که اختلاف افکنی آن هم از سوی یک نماینده مجلس عمدتاً با هدف جمع آوری آرا انجام میشود بخش خیلی وارد بازی های سیاسی این قبیل افراد نمی شود.

مردم مطیع ولیعصر هستند و دیگر حنایی اتاق فکر اصلاح طلبان برای شانه رنگی ندارد و بهتر است نمایندگان تلاش کنند تا مطالبات به حق مردم حوزه انتخابی را پیگیری کنند.

مردم استان ما افتخار می کنند که استانداری جهادی و انقلابی سکان مدیریت استان را برعهده دارد و خود را به عنوان خادم الرضا، خدمتگزار مردم می داند بعد تلاش دارد در مسیر بین الحرمین ضمن تامین نیازهای مردم استان، زیرساخت های لازم برای زندگی بهترمردم استان و همچنین شرایط بهتری برای ارائه خدمات به زائرین آقا علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و ثنا که از این استان عبور می کنند فراهم کند تا مورد رضایت خداوند رحمان، مردم شریف استان سمنان و امام رئوف باشد.

رضا تبیانیان – فعال رسانه ای و پیشکسوت مطبوعات

 

  • نویسنده : رضا تبیانیان
  • منبع خبر : شاخص روز