پیام تبریک ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت نیمه شعبان؛ به نام خداوند بخشنده مهربان سلام بر مهدی موعود،خورشید جانها و امید انسانها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت. پانزدهمین روز از شعبان‌المعظم، مزین به نام پر تلالو دوازدهمین […]

پیام تبریک ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت نیمه شعبان؛

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام بر مهدی موعود،خورشید جانها و امید انسانها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت.
پانزدهمین روز از شعبان‌المعظم، مزین به نام پر تلالو دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت صاحب‌الامر امام مهدی(عج) و «روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی» فرخنده‌ترین روز خلقت است.
اکنون و در این برهه پر تلاطم، جهان به انتظار قدوم نوری نشسته تا به برکت ظهورش، مهر و دوستی پایدار را به ارمغان آورده و امید دل مستضعفان را مشعشع گرداند.
همچنین، مزین شدن این ایام خجسته به نام نکوداشت همت و بصیرت سربازان گمنام امام زمان(عج)، مجال نکویی است، برای پاسداشت اهتمام و مجاهدت مردانی که در راستای برپایی و گسترانیدن نظم، امنیت، آسایش و رفاه مردمان این سرزمین از هیچ بزنگاهی مضایقه نکرده و مجدانه با تاسی از خون شهیدان انقلاب اسلامی و فرامین فرماندهی‌معظم‌کل قوا، در این گذرگه پرخطر و آسیب قدم می‌گذارند.
اینجانبان، میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور، سربازان گمنام آن حضرت و مردم فهیم و ولایت‌مدار شاهرود تبریک و تهنیت عرض می کنیم و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) مسئلت می‌نماییم.

💠 مدیریت شهری شاهرود
📌ایتا شورای اسلامی شهر شاهرود
https://Eitaa.com/shorashahrood

  • نویسنده : شاخص روز
  • منبع خبر : شاخص روز