نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری: خدمات شرکت گاز استان سمنان به مردم، نوعی عبادت است آیت اله شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گره گشایی از کار مردم همواره مورد تاکید دین اسلام بوده و خدمات شرکت گاز به مردم نوعی عبادت است. در این دیدار که در […]

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری:

خدمات شرکت گاز استان سمنان به مردم، نوعی عبادت است

آیت اله شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گره گشایی از کار مردم همواره مورد تاکید دین اسلام بوده و خدمات شرکت گاز به مردم نوعی عبادت است.

در این دیدار که در دفتر نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، آیت اله سید محمد شاهچراغی با اشاره به ماه مبارک رمضان و جایگاه ویژه عبادت در این ماه گفت: خدمت به مردم نوعی عبادت است و گره گشایی از کار مردم اجر و پاداش بیشماری دارد.

آیت اله شاهچراغی با بیان اینکه مردم نیز خادمان خود را دوست دارند اظهار کرد: کسی که با نیت خالص به مردم خدمت کند، خداوند مهرش را در دل مردم قرار داده و عزت می بخشد.

وی با تقدیر از خدمات مجموعه شرکت گاز استان سمنان در خدمت رسانی به مردم گفت: امروز، گاز یکی از نیازهای اساسی مردم است و بنای نظام اسلامی بر این است که این نعمت الهی بصورت عادلانه در اختیار همه هموطنان قرار گیرد

  • نویسنده : شاخص روز
  • منبع خبر : شاخص روز