ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه شهرداری ویترین عملکرد شورای اسلامی شهر است، گفت: اختلاف‌نظر در شوراهای اسلامی دقت و نگاه عمیق به تصمیم‌گیری‌های این مجموعه را به‌همراه می‌آورد.
شهرداری‌ها ویترین عملکرد شورای اسلامی شهرها هستند/ اختلاف‌نظر در شوراها دقت و نگاه عمیق را به‌همراه دارد

ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه شهرداری ویترین عملکرد شورای اسلامی شهر است، گفت: اختلاف‌نظر در شوراهای اسلامی دقت و نگاه عمیق به تصمیم‌گیری‌های این مجموعه را به‌همراه می‌آورد.

به‌گزارش روابط‌عمومی مدیریت شهری، حمیده محبی در جلسه شورای مدیران مدیریت شهری که با حضور امام‌جمعه، فرماندهی گروه هوایی پدافند ده محرم، ریاست دادگستری شهرستان شاهرود،شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری، شب گذشته در محل سالن اجتماعات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی عدالت برگزار شد، افزود: در طول یکسال و نیم کار شورای اسلامی شهر در دوره ششم و یکسال عملکرد شهرداری شاهرود با وجود این‌که سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم سعی کردیم با مدیریت، برنامه‌ریزی، مطالعه و تلاش سخت در شورا و شهرداری اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه در این مدت سعی کردیم با انتخاب شهردار خوب و با سلیقه و دقیق اقدامات نیمه‌کاره را به اتمام و ایده‌ها و پروژه‌های بزرگ و زیربنایی را با مطالعه درست و تخصصی پیش ببریم، ابراز داشت: خوشبختانه این نگاه عمیق و تصمیم‌گیری‌های درست در شورای اسلامی شهر اقدامات و عملکرد مثبتی را در شهرداری شاهرود رقم زد که مطمئنا در سال جدید شاهد رویدادها و اتفاقات دو چندان خوبی در شهر خواهیم بود.

ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با تاکید بر این‌موضوع که همکاری مسئولان شهرستانی در تعاملات با شورا و شهرداری در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها رویکرد خوب و موفقیت‌آمیزی را به‌دنبال دارد، اظهار داشت: سلیقه و دقت نظر شهردار شاهرود در خدمت‌رسانی به شهروندان از درب منزل تا سطح شهر و اجرای پروژه‌ها، رضایتمندی شهروندان در مدت یکسال را به‌همراه داشته‌است.

شایان‌ذکر است، حمید محبی ضمن تشکر و قدردانی از دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی شهر که تمام تلاش خود را در امنیت و آرامش شاهرود به کار بسته‌اند، عنوان داشت: ارائه عملکردها امید و آرامش را به جوانان بازمی‌گرداند و باید تلاش شود تا با اطلاع‌رسانی درست از اقدامات و خدمات دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری مردم را خوشحال و امیدوار کرد.

  • نویسنده : شاخص روز
  • منبع خبر : شاخص روز